Водії схильні до переоцінки стану своїх зимових шин. Щоб уникнути проблем, пов'язаних із неточною візуальною оцінкою, компанія Nokian Tyres розробила індикатор безпеки руху (DSI), який точно відображає залишкову глибину канавок протектора. Система DSI відображає глибину канавок протектора у міліметрах. Цифри чітко вказують, шина безпечна для експлуатації та скільки протектора на ній залишилося.
Якщо шипи нещільно тримаються на протекторі, то зчеплення такої шини з дорогою помітно слабшає. Якщо шипи гойдаються, вони не матимуть хорошого зчеплення на льоду, і не будуть добре тримати дорогу на сльоті та снігу. Якщо багато шипів на різних шинах розхиталося, їхнє зчеплення з дорогою може бути небезпечно низьким. Кількість шипів на різних шинах, встановлених на автомобіль, не повинна відрізнятись більш ніж на 25%.